Przejdź do głównej zawartości

GĘSTA ZUPA Z BROKUŁEM



Składniki:

* cebula [2-4 sztuki – my lubimy dużo 😉 ]
* czosnek [2 ząbki]
* cukinia [1 średnia]
* marchew [1 duża]
* ziemniaki [ok. 5 sztuk]
* przecier pomidorowy [0,5 litra]
* czerwona soczewica [250g]
* brokuł [1 sztuka]
* przyprawy [sól, pieprz, czubryca zielona, natka pietruszki, koperek albo inne ulubione 😉 ]



Podsmażyłam cebulę i czosnek, dodałam cukinię, marchew, ziemniaki, zalałam przecierem pomidorowym i wodą, dodałam czerwoną soczewicę i przyprawy. Tuż przed końcem gotowania dorzuciłam brokuły, a na koniec natkę pietruszki. Mniam 😊💚 
Oczywiście można dodać pietruszkę, por, seler itd. Ja tutaj pokazuję to, co mi wyszło z tego, co akurat miałam w domu 😉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ZUPA Z DYNIĄ I KASZĄ JAGLANĄ

Brak pomysłu na zupę? Zawsze znajdzie się coś, co można wrzucić do garnka ;) U mnie tym razem odświeżana zupa ;) Dzień wcześniej mieliśmy zupę warzywną. Wyjęłam ją z lodówki, zmiksowałam dodając puree dyniowe i ugotowałam z kaszą jaglaną, dodając trochę zielonego :) I od razu inna zupa :)

FASZEROWANE KABACZKI

Pieczone kabaczki nadziewane farszem z pieczarek, cebuli i papryki, podane z ziemniakami (zabrakło koperku do posypania) i surówką (pomidor, papryka, rzodkiewka, szczypiorek).  Dzisiaj tylko zarzucam pomysł i biegnę do maszyny, bo mam zadanie, któremu usiłuję sprostać ;)

CIASTO DYNIOWE MIESZANE Z DWÓCH BLOGÓW

Któregoś dnia chciałam po raz kolejny zrobić dyniowe ciasto z karmelizowanymi śliwkami wg  @2vegelovers  [ o takie o ] Jest niesamowicie pyszne, a te śliwki... Mmmm :) Miałam już w misce dynię i olej, kiedy okazało się, że mleko kokosowe jest rzadkie, a już dwa razy wyszedł mi z takiego zakalec [mleko musi mieć minimum 75% kokosa, to nie miało :p] więc wkurzona zaczęłam szukać innego przepisu na wegańskie ciacho dyniowe i tak trafiłam na przepis od  @jadlonomia  [ o taki o ] 💚 Pomieszałam więc oba przepisy i wyszło mi cudowne ciasto! Popołudnie uratowane 😉😂